![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ||
![]() | Termékek - Rólunk - Oldaltérkép - Kapcsolat | ![]() | |||
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | Armfield Ltd. kategóriák | Termékeink » Armfield Ltd. termékek » Statika, Struktúrák » MAM sorozat: Mechanikai és autóipari mechanizmusok » MAM - MECHANIKAI ÉS AUTOMOTÍV SZERKEZETEKCikkszám: MAMLetölthető anyagok:Termékleírás:TERÜLETEK: • Mechanikai szerkezetek MAM SOROZAT SD1:10 UNIVERZÁLIS KERET Erre a keretre egyszerre két egyslég szerelhetõ, így a kísérletek, bemutatók könnyedén elvégezhetõk, a szerkezetek pedig egyszerûen és gyorsan szállíthatók egyik helyrõl a másikra. SD1:12 DOBFÉK Ez az eszköz bemutatja a fékezõnyomatéknál a vezetõ (elsõdleges) és a másodlagos fézezõrendszerek közötti különbséget, valamint a különbözõ fékpofák fékezõnyomatékra gyakorolt hatását. A berendezést diákok is használhatják, egyszerû méréseket végezhetnek vele. Vizsgálható a hajtóerõ és a fékezõnyomaték közötti kapcsolat, meghatárizható a súrlódási együttható. SD1:15 SEBESSÉGVÁLTÓ A sebességváltó alapvetõen különbozõ méretû fogaskerekekbõl áll. Ez a berendezés egy egyszerû három áttétes tipikus elrendezést mutat be. A berendezést diákok is használhatják, egyszerû méréseket végezhetnek vele. Szögmérõvel felszerelt csigák segítségével meghatározhatók és ellenõrizhetõk a sebesség és nyomaték arányok. SD1:16a HÁTSÓ TENGELYMEGHAJTÁS ÉS DIFFERENCIÁLMÛ A differenciálmû mûködését sok diák nehezen tudja elképzelni. Ez az egység bemutatja a koronakerék és a hátsótengely meghajtás mûködését is. A diákok egyszerû méréseket végezhetnek vele, meghatározhatják és ellenõrizhetik a sebesség arányokat és a nyomaték eloszlást. SD1:17 OVERDRIVE Bemutatja a hajtómû elemek mûködését egyszerû bolygómûves hajtásoknál. Szögmérõvel felszerelt csigák segítségével meghatározhatók és ellenõrizhetõk a sebesség és nyomaték arányok. SD1:18 FÉKEZÕ ÉS GYORSÍTÓ ERÕK Autók fékezése vagy gyorsulása során teherátvitel lép fel az elsõ és a hátsó kerekek között. Ez a hatás nõ, mivel a gyorsító vagy a fékezõ erõ nem a gépjármû súlypontjában hat, hanem a kerekek és az út érintkezési pontjában. Az eszköz bemutatja ezt a hatást, a tanulók méréseket végezhetnek vele, és vizsgálhatják az autóra ható erõk közti kapcsolatot. A különbözõ erõhatásokat súlyok, zsinórok és csig ák segítségével demonstrálhatjuk. A berendezés hordozható, használhatjuk osztályteremben vagy laborban. SD1:20 ÉKSZÍJSÚRLÓDÁS Az eszköz segítségével a tanulók vizsg jpgálhatják és összehasonlíthatják a lapos bõr ékszíj, a rosszul illeszkedõ „V” ékszíj és a jól illeszkedõ „V” ékszíj hajtónyomatékát. SD1:22 BORG-WARNER AUTOMATIKUS ÁTTÉTEL SZIMULÁTOR Pins, inserted in accordance with the chart in the Laboratory Manual, lock discs to simulate the action of the clutches and brake bands. SD1:23 STATIKUS ÉS DINAMIKUS EGYENSÚLY Egy forgó rendszer csapágyra szerelve, melyet egy fém keret tart, és kisméretû változtatható sebességû motor hajtja. Négy tárcsa helyezedik el a tárcsán. A tárcsák ki vannak fúrva a szükséges helyeken, így a forgó rendszer nem egyensúlyi körülményei szimulálhatók. Az egységet rugók kapcsolják a tartókerethez, a keletkezõ rezgések is vizsgálhatók.. SD1:24 TENGELYKAPCSOLÓ Ezzel az eszközzel bemutatható a rugónyomás és a surlódó felületek sugarának a kuplung által továbbított nyomatékra gyakorolt hatása. A diákok megvizsgálhatják a surlódó felületekre ható nyomás, a sugár és a nyomaték közötti összefüggést. SD1:25 TÁRCSAFÉK A tanulók vizsgálhatják a fékbetétekre ható erõk, és a fékezõnyomaték közötti összefüggést. A fékbetétekhez karok kapcsolódnak, amelyekre a terhelõsúlyok helyezhetõk. A fékezõnyomaték megállípítható a megfelelõ súlyok felhelyezésével. SD1:27 EGYSZERÛ HIDRAULIKAI RENDSZER A berendezés a hidraulika alapelveit demonstrálja: hogyan használható folyadék erõtovábbításra. A diákok a gyakorlatok során megtanulják, hogyan viszonyul egymáshoz a dugattyúkon ható erõ, a dugattyúk keresztmetszete és a rendszerben lévõ folyadéknyomás. A készülék három pontosan megmunkált hengerbõl és dugattyúból áll, amelyek keresztmetszetének aránya 1,2 és 6. A három henger és a nyomásmérõ párhuzmosan vannak kötve és "on/off" csapok helyezkednek el a rendszerben, így bármelyik henger elválasztható a körtõl. Két speciális terhelõkar is tartozék. SD1:28 KURBLI Egyszerû motor mechanizmust mutat be, vizsgálható például a dugattyú elmozdulása és a hajtókar szög közötti kapcsolat adott összekötõ rúd/hajtókar sugáraránynál. A hajtókar erõkifejtése meghatározható súlyok segítségével. A dugattyú elmozdulása függõleges skála segítségével mérhetõ. SD4:15 HAJTÓMÛVES RENDSZEREK GYORSULÁSA Ez az eszköz három tengelybõl áll, melyek fogaskerekekkel csatlakoznak. Az egyik tengelyhez lendkerék kapcsolódik, míg különbözõ tehetetlenségi nyomatékú tárcsák csatlakoztathatók a másik kettõhöz. SD4:17 / SD4:18 BOLYGÓMÛVES FOGASKERÉK RENDSZER Tanulmányozható a bolygómûves hajtómû egyszerûbben és haladó szinten is. A SD4:17 verzió két normál egységet vagy egy elõre és hátra egységet alkalmaz. A SD4:18 verzió két elõre és egy hátra egységet alkalmaz. A csapágyak a minimumra csökkentik a súrlódási veszteségeket. DT9 SOROZAT - SZERKEZETEK Ez a sorozat egyszerû szerkezeteket mutat be. 1) Egyszerû használat DT9.06 GENEVA STOP
DT9.10 GEAR GENERATION APPARATUS OPCIONÁLIS KIEGÉSZÍTÕ | Kapcsolódó termékek | ![]() | |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | Termékek - Rólunk - Oldaltérkép - Kapcsolat | ![]() |
![]() | ||
![]() | Consult-Exim Bt. 2014 Az internetes oldalunkon található anyagok bármilyen (elektronikus, vagy papír-alapú) újraközlése, másolása csak a Consult-Exim Bt. írásbeli engedélyével lehetséges. | ![]() |